İstisnasız tüm reklam verenler hayatta kalmak ve giderlerini ödeyebilmek için kazanmak ve kar etmek zorundadır. Aslında reklam veren reklamcı ve yayaıncı arasında bir noktadadır. İyi reklam veren hem reklamcısına hem de yayıncısına kazandırır peki bu nasıl mümkün?


Örneğin çok güzel bir şekerleme ürettiniz ve bunu satmak istiyorsunuz. Reklam araçlarından giderek gündeme oturanı yani internet reklamını denemek istediniz. Elinizde 1000kg şekerleme var ve bunları….

-Devamı-

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

w

Connecting to %s