Fatih Terim Var Mısın Yok Musun’a katılıyor. Bakın Neler Oluyor…

5464

T: Teklif düşük! Tamam maviler duruyor ama 3 tane de kırmızımız var. 5-0’ımız var orada, 5-1 orada. Ben mağlubiyeti kabul edemem… Sen ne diyorsun Sabri?
Sabri: Hocam kutumla ilgili iyi hissediyorum. Ben en az 1 gol atarım. Öyle düşünmek lazım.
FT: Peh! Atma oğlum, senin gol atmana güvenemeyiz. Evladım senin 1 tane atman yetmez ki, zaten teklif 2-1. Baros, sen ne diyorsun?
Baros: Ben form girmek, bomba hissetmek, kesin atacak gol. Kesin mavi açar…
FT: Etti 2 gol tamam ama bak orada 4-2 mağlubiyet de var. Bilemiyorum kesin diyemeyiz. Ben yönetime dönmek istiyorum. Ünal Bey, siz ne dersiniz?
Ü.Aysal: Kendi stadımızda kaybetmek istemeyiz. Bu nedenle devam etmeliyiz diyorum. Evet maviler ağırlıkta ama 5 gollü galibiyetleri yakalayamasak bile 3-1 var, 2-2 var, bence devam.
FT: Doğru diyorsun başkanım. Muslera? Söyle bakalım.
Muslera: Ben biliyor, Mondragon, Taffarel, Simoviç hepsi çok gol yemek. Ama iyi kaleci, ama yiyor, ama kötü şans. Ben istemiyor 4-5 yemek. Teklif kabul diyorum.
FT: Şimdi sen de haklısın, yani o kadar yemezsin diyemem. Futbol bu! 6 Kasım’da takımın başında ben vardım. Bilemiyorum, bilemiyorum, zor bi karar. Servet sen ne diyorsun?
Servet: Hocam bugün kutu numarası olarak 6’yı çektim. Bana sorma istersen. Beni sona bırak.
FT: Maviler ağırlıkta, en iyisine bakıyorum 4-2 mağlubiyet.. Zor… Eee teklif de mağlubiyet. Hasan Şaş sen söyle!
H.Şaş: Hocam hep biz oynuyoruz, ama ne oluyorsa işte…
FT: Yaaa tamam kes!! Ben bugün niye mavi giydiysem, töh. Hep Fulya’nın işleri.. Mavi maviyi çekmesin… Bu tekliften sonra kaç kutu açıyoruz?
Acun: 3 kutu daha açacaksınız, sonra tekrar teklif…
FT: Ben taktik severim. Müthiş severim. Bak strateji yapıyorum. 3 kutu açtım hepsi kırmızı çıktı, 2-2’ye duacı oluruz. Hepsi mavi çıktı, en iyi durumda bile 4 gollü mağlubiyetler orada olacak. Nasıl strateji?
Acun: Tam anlamadım ama… Kabul mü etmeliyim diyorsunuz?
Sabri: Ben anladım. Galiba…
FT: Biz şansımızı kendimiz yaratırız. Yarattık.. Yaratacağız… Manchester’da… Kopenhag’da… Devleri devirdik…
Acun: Devam mı?
FT: Ama konu Fenerbahçe olunca 3 kırmızıyı açarız biz. Di mi arkadaşlar? Sorun soruyu…
Acun: 7 Aralık’taki derbi maçta Fenerbahçe’nin teklif ettiği 2-1 mağlubiyet teklifine… Var mısınız?… Yok musunuz?…
FT: Öncelikle teşekkür falan da etmiyorum ama biz hep doğru yolu doğrularda arayan bildiğinden doğrulukla şaşmayan aklın yolunda mantıkla yürüdük.
Sabri: Hönk?
FT: Varım!
Acun: VARIM DİYOR!!!

NOT:ALINTIDIR

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

w

Connecting to %s